Pravidla reklamace a vrácení zboží na Slevír.cz

Od 3. listopadu 2022 vyžadujeme souhlas všech zákazníků s pravidly reklamace a vrácení zboží. Nehledejte v tom žádnou "kulišárnu", nic špatného jsme si na vás nevymysleli, jen se snažíme nastavit realistická a správná očekávání.

Kompletní pravidla najdete níže. Pokud by Vám bylo cokoliv nejasného, neváhejte se na nás obrátit na e-mailové adrese info@slevir.cz.  
 


 

Reklamace je situace, kdy je zakoupené zboží poškozené nebo nefunkční. Očekávaným řešením je výměna za nový funkční kus.

Vrácení zboží je situace, kdy se v zákonem stanovené lhůtě rozhodete zboží vrátit. Očekávaným řešením je vrácení peněz.

 

Návody
(klikněte pro zobrazení řešení příslušné situace):

 



Jak postupovat při vrácení zboží?

Během 14 dnů od převzetí můžete jakékoliv zboží zakoupené na Slevíru, stejně jako v jakémkoliv jiném e-shopu, vrátit zcela bez udání důvodu. Vracené zboží musí být čisté, nepoškozené a výrazně neopotřebované, ve vybraných případech (roušky, zubní kartáčky a jiné hygienické pomůcky) pak také v neporušeném (tj. nerozbaleném) obalu.

Lhůta 14 dnů začíná běžet dnem převzetí zboží. Po jejím uplynutí si vyhrazujeme možnost vrácení zboží neuznat a k situaci přistupovat jako ke standardní reklamaci.

Pokud vámi vracené zboží tyto parametry splňuje, postupujte následovně: 

1. Ujistěte se, že od převzetí zboží neuplynulo déle než 14 dnů.

Lhůta 14 dnů začíná běžet dnem převzetí zboží a zájem o vrácení zboží, tedy odstoupení od kupní smlouvy, je nutné prokazatelně projevit před jejím uplynutím. Vyhrazujeme si možnost zamítnout žádosti podané mimo zákonnou lhůtů 14 dnů.

Předpokladem práva na vrácení zboží je, že jste zboží nepoužívali nad rámec kontroly jeho povahy, vlastností a funkčnosti. Pokud jste již zboží používali nad rámec této kontroly, může Vám v souvislosti s vrácením zboží být účtován manipulační poplatek.

Napište nám, pokud máte zájem o využití nabídky zprostředokování dopravy vraceného zboží za 99 Kč.

2. Kontaktujte nás.
Stačí odpovědět na některý z emailů. který jste od Slevíru dostali nebo napsat nový na info@slevir.cz. Do e-mailu uveďte číslo objednávky a uveďte, které zboží si přejete vrátit.

3. Vracené zboží zabalte a pošlete zpět
Vracené zboží pečlivě zabalte a pošlete na adresu:

www.slevir.cz s.r.o.
V Zátiší 333
273 62 Družec

Zboží je nutné odeslat do 14 dnů od odeslání odstoupení kupní smlouvy. V opačném případě si vyhrazujeme právo vrácení zboží zamítnout.

Pro objednávky podané po 3. listopadu 2022 neposkytujeme pro vrácení zboží dopravu zdarma, nabízíme ale možnost zprostředkování dopravy vraceného skrze Zásilkovnu za cenu 99 Kč.

Pokud máte o využití nabídky zájem, prosíme:

  • uveďte tuto informaci v e-mailu spolu s odstoupením od kupní smlouvy
  • po potvrzení z naší strany obdržíte e-mailem od společnosti Zásilkovna tzv. přepravní štítek
  • zboží pečlivě zabalte, opatřete přepravním štítkem a podejte skrze kteroukoliv pobočku Zásilkovny. Při podání nebudete nic dalšího platit!
  • o poplatek 99 Kč ponížíme částku, kterou Vám po přijetí a kontrole vraceného zboží vrátíme.

4. Vrátíme vám peníze

Po obdržení zboží během 5 pracovních dnů zkontrolujeme. V případě, že bude čisté, nepoškozené a neopotřebované vám peníze vrátíme na platební metodu použitou při nákupu zboží.

 


 
Jak postupovat při reklamaci zboží poškozeného v přepravě? 

1. Poškození zdokumentujte.
Stačí pár fotografií mobilním telefonem, na kterých bude poškození zřetelně vidět. 

2. Kontaktujte nás.
Stačí odpovědět na některý z emailů. který jste od Slevíru dostali nebo napsat nový na info@slevir.cz. Do e-mailu zevrubně popište poškození a, pokud možno, přiložte fotografii poškozeného výrobku.

S kontaktováním neotálejte! V případě nahlášení zjevného mechanického poškození déle než 3 dny po převzetí objednávky si vyhrazujeme právo reklamaci zamítnout.

3. Počkejte na podací číslo a štítek
Do 5 pracovních dnů od nahlášení reklamace vám zašleme podací číslo a dopravní štítek pro zdarma zaslání zboží zpět.

4. Reklamované zboží zabalte a pošlete zpět
Reklamované zboží pečlivě zabalte, opatřete dopravním štítkem a skrze kterékoliv podací místo Zásilkovny.

Doprava zpět je v tomto případě zcela zdarma!

Pokud pro zaslání zboží zpět nevužijete námi zaslané podací číslo nebo dopravní štítek, vyhrazujeme si právo vám uhradit pouze část nákladů odpovídající námi nabídnutému způsobu dopravy!

5. Reklamaci vyřešíme

Pokud to bude možné, pošleme vám obratem nový kus. Pokud bude vámi preferované zboží dlouhodobě nedostupné, vrátíme vám peníze v plné výši.

Dovolujeme si Vás upozornit, že reklamace zboží, u kterého dopředu avizujeme dostupnost v externím skladu a které s touto prodlouženou dobou dodání bylo zákazníkem i objednáno, zpravidla trvají 2 - 3 týdny a to z důvodu nutnosti objednat nový kus.

 



Jak postupovat při reklamaci nefunkčního zboží?

Ze zákona se na každé zboží prodané koncovému zákazníkovi vztahuje záruční lhůta v délce 24 měsíců. V případě nákupu na právnickou osobu nebo podnikající fyzickou osobu (rozhodná je přítomnost názvu právnické osoby nebo zadání IČO v objednávce) je záruční lhůta 12 měsíců. Záruční lhůta začíná běžet v den doručení zboží.

Nefunkčnost zboží způsobená mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením nebude uznána. Ve všech ostatních případech, prosím, postupujte následovně:

1. Poškození zdokumentujte.
Stačí pár fotografií mobilním telefonem, na kterých bude poškození zřetelně vidět. Pokud je nefunkčnost okem neviditelná, tento bod přeskočte.

2. Kontaktujte nás.
Napište nám e-mail na info@slevir.cz. Do e-mailu nezapomeňte uvést číslo objednávky a v dostatečné šíři popište nefunkčnost produktu.

3. Počkejte na podací číslo a štítek
Do 5 pracovních dnů od nahlášení reklamace vám zašleme podací číslo a dopravní štítek pro zdarma zaslání zboží zpět.

4. Reklamované zboží zabalte a pošlete zpět
Reklamované zboží včetně příslušenství pečlivě zabalte, opatřete dopravním štítkem a skrze kterékoliv podací místo Zásilkovny.

Doprava zpět je v tomto případě zcela zdarma!

Pokud pro zaslání zboží zpět nevužijete námi zaslané podací číslo nebo dopravní štítek, vyhrazujeme si právo vám uhradit pouze část nákladů odpovídající námi nabídnutému způsobu dopravy!

5. Reklamaci vyřešíme

Po přijetí bude nefunkční zboží prohlédnuto některým z našich techniků a bude posouzena jeho nefunkčnost. Lhůta na vyřízení reklamace je ze zákona stanovena na 30 dnů.

V případě uznání reklamace vám zašleme nový kus. Pokud bude zboží nedostupné, vrátíme vám peníze v plné výši.

V případě neuznání reklamace vám nabídneme zajištění likvidace zboží nebo zaslání nefunkčního zboží zpět. Náklady na dopravu, v tomto případě, v plné výši hradí zákazník.

V případě, že se u konkrétního zboží jedná o třetí identickou nebo čtvrtou jakoukoliv uznanou reklamaci, vzniká Vám nárok na vrácení peněz v plné výši.

Dovolujeme si Vás upozornit, že reklamace zboží, u kterého dopředu avizujeme dostupnost v externím skladu a které s touto prodlouženou dobou dodání bylo zákazníkem i objednáno, zpravidla trvají 2 - 3 týdny a to z důvodu nutnosti objednat nový kus.

 



Jak postupujeme při nepřevzetí zásilky zákazníkem?

Na vyzvednutí zboží máte, v závislosti na zvolené metodě dopravy a dopravce, zhruba 5 pracovních dnů. Tuto lhůtu je ve většině případů možné prodloužit - v těchto případech se, prosím, obracejte přímo na dopravce.

Pokud zboží v dané lhůtě nepřevezmete, je automaticky vráceno do našeho skladu. Takovou zásilku považujeme za nepřevzatou a automaticky ji stornujeme.

U uhrazených nepřevzatých zásilek si vyhrazujeme právo vrácenou částku ponížit o cenu Vámi zvolené dopravy a to jako jako účelně vynaložené náklady spojené s nedodržením kupní smlouvy ze strany zákazníka.

U zásilek hrazených na dobírku si ze stejného důvodu vyhrazujeme právo požadovat úhradu ceny zmařené dopravy převodem na běžný účet. V případě neuhrazení těchto nákladů si vyhrazujeme právo Vám pro další objednávky neumožnit platbu na dobírku a nebo všechny Vaše budoucí objednávky automaticky stornovat.


Máte otázky? Napište nám na info@slevir.cz.

 

Poslední aktualizace této stránky proběhla 15. 3. 2024.